170210

ojojoj, så här får det inte fortsätta! Måste skärpa mig :)
Dagen började med asflumm so xD dom flesta satt vid dator och skrev så de va bara elsa, karin, danne, julia och jag och anki kvar i klassrummet. (och maggie förstås) elsa, karin, julia och danne körde möh-leken (stavning?) xD det va väldigt undehållande och anki satt och asgarva åt dom. Inte varje dag ens lärare garvar så hon tjuter ;o Vi fick iaf plugga till no-provet eller so-provet om vi vill men vi ägnade oss som sagt åt lite annat..
Sen hade vi matte och jag fick ett litet oförberett prov eftersom jag inte klara förra provet ._. Men de här fick jag mvg på så stolt h6
sen hade vi no och prov då som sagt... gick inte överdrivet bra men kanske godkänt ändå :)) (med hjälp av den magiska handen med rätta svar på allt!)
Sen utvärderade vi veckan och sen fick vi gå hem :D typ vid tolv :D!
och sen va ju såklart min muppiga "kompis" igång igen och va förbannad men hon är ju så rolig som vanligt eftersom hon inte vågar snacka med mig irl utan skickar sms. och sen när hon får slut på anklagelser börjar hon dra upp gammal skit. förjävligt men jag bryr mig seriöst inte längre. ska bli jävligt skönt när vi flyttar :))
Red iaf en liten sväng idag och min kära mor gick med med zigge :) Nu ska jag plugga till so-provet och duscha :)
va bara tvungen att skriva av mig lite skit... saknat det :)
KISS MY ASS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0