180210

mmmm... sportlov ♥
Dagen har varit väldigt onödig...
Först hade vi planering... alltså klistrade vi in ett blad i en bok sen gjorde vi inget mer. Sedan hade vi egentligen NO men då gjorde vi SO-provet istället. Det gick askalas :)) Det tog typ 5 min att göra och sen hade vi världens längsta håltimma... en timma och tjugo min... hemskt! Tillbringade iaf den tillsammans med Maja, Julia, Linnéa och en kortlek i caffan. ralle och några va och gjorde något undersökning från cng :)) men där satt vi iaf jättelänge och spelade kort. sen var det franska och då såg vi på världens sämsta serie, extra heter den om någon är intresserad. jag höll på med mobilen isf (y)
sen vare lunch och de va pannkakor och mums :)) Sen var de SO och vi skulle se på film i datasalen då... men de funka inte så vi fick gå hem :D
Sen sov jag i några timmar (a)
Sen åkte jag och madde till smk... Men då va de så att våran lilla bajsbil inte ville vara med mer så vi blev ståendes mitt på en trång väg!!! lite panik där ett tag sen kom polisen och hjälpte oss xD dom satte på blåljus och massor... lite pinsamt där en stund... kanske värst för madde eftersom hon bara haft körkortet i en vecka...:/ Men de löste sig och sen spela vi lite granna... Petter skulle sälja hårspray till mig men de hade både han och jag glömt så jag blev lite ledsen :(
Hem bar det och nu ska jag hoppa i säng :D
Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0