200210

natten va dyngnajs ;))
några gjorde min kväll helt och hållet xD asgarv på dom.. men synd om henne xD
har nu asont i fötterna av skorna...(jets skor)
gick över till line och jet vid åtta då och då platta vi håret och sminka oss :))
Fick låna en svart tunnika (av jet) den va jättefin och hade svarta leggins och ett par bruna skor med klack (jets skor) Sen tagga vi och tog bilder och massor :D (line och jet tyckte jag såg ut som en modell på en bild ;o omöjligt) lägger ut nån bild sen om jet skickar dom nån gång :))
väl där fick jag panik när han skulle stämpla min hand.. jag fattade inte vad han skulle göra xD
sen gick vi in och dansa konstant i 4 timmar! jag dog...
sen när vi skulle hem kom madde och hämta oss och då fastna vi såklart i en snödriva xd men kom loss efter ett tag xD sen dog jag lite mer och gick och la mig i min sköna säng <3
kyssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0