blubB

tudeloo :)
Dagen har vart soft...
Först skulle jag till tandläkaren 09.20... Jag kunde åkt till skolan och vart där först men den lektionen va så onödig så jag dissa den och sen missa jag matten med... Det gick väl bra hos tandläkaren, men jag ska inte få någon tandställning :'( tror jag inte iaf... tbx och laga hål i mars h6
Sen kom jag till skolan vid 10 kanske och då vare 5 min kvar på NO:n men jag hittade inte salen så jag kom när dom sluta :)
Sen vare franska och vi såg klart på någon sjuk film x)
Lunch och sen SO :)) Idag glödde inte pennan riktigt för jag har nästan skrivit klart allt och ska skriva rent på datorn (: Sen vare slut och jag fick skjuts hem på cykeln av line i snön ;d
sen vid fem tog jag och min syster bussen in till norrk och va på möte med sportlovsorkestern  (älskar att åka buss...otroligt o.O, och så äre lite kul eftersom de är victors fobi :))
Och nu kommer jag hem och ska väl göra glosor och matte-läxa och sen sova kanskeeee :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0