din blick betyder... ingenting

ännu en bortslösad dag.
igårkväll vid 22 fick jag världens huvudvärk... kändes som att huvudet skulle explodera... jag som inte ens brukar ha ont i huvudet :/ så jag gick och la mig typ efter de för jag kunde knappt stå eller sitta...
sen vakna jag idag vid halv tolv och va pigg igen... drömt många konstiga drömmar dock ;s
Vi åkte iaf in till link och va på telia och kollade på mobil... meningen var att jag skulle ha en ny mobil nu men eftersom min pappa är så jävla snål så blev det ingen den här gången heller... han kan inte inse att priset inte kommer sänkas om man väntar... så de var ju astjurig för typ hela dan och sen åt vi på ikea mums! sen skulle vi till hööks men då hade dom naturligtvis stängt vilket gjorde mig ännu tjurigare...
åkte hem och ut till stallet och red med poot :) äntligen nåt kul då! Och mamma och pappa va snälla och mockade åt mig :))
Nu ska jag gå ner och äta lite tacowraps sen kanske det kommer nåt mer inlägg :)
pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0