Frida <3 Vaselin

tjaaaa
jag har gått ner typ två kilo på typ en vecka :D är man bäst eller?
bara för jag cyklat så mycket h6
asbra tycker jag :D
Skolan va bra... först so där jag skriver om Buddhism så pennan glöder :D
Sen matte ganska kort lektion så gjorde typ inget...
sen skulle vi haft no men vi gick till datasalen med SYV och kollade på jobb och så inför gymnasiet... Jag vill bli sångpedagog eller va de nu heter :))
sen hade vi en till no sen planering :/
Sen fick jag äran att skjutsa hem karin för hon hade ingen cykel... Jag suger på att skjutsa xD Men vi körde aldrig omkull :D
sen stall och lite... galoppera på ett fält i grimma och grimskaft och snö typ asmkt så hästen tog jättesprång och de va askul :D

Jag är helt förälskad i Vaselin... lypsyl och så är väl med bra men de här är ännu bättre :d
Folk brukar klaga på att man blir beroende av de men de blir man ju av alla saker som mjukar upp läpparna?
Jag älskar det iaf och har fått förfrågningar om jag har börjat snusa för burken ser ut så xD
Nån mer än jag som tycker vaselin är bra? :))
Imon blir de iaf möte med sportlovsorkestern och de ska bli kuwl :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0