Frida vs internet 1-0

Hejsan!
Igår hände det omöjliga! Vårat internet fungerade inte! HEMSKT!
När detta händer blir min syster och jag helt knäppa... vilket iofs kan vara väldigt kul!
Jag satt och pluggade musikteori nästan hela dagen med min syster vid min sida... det är väl sånt man får ta om man ska in på musikgymnasium :)
Och den andra orsaken till att jag inte bloggat är att jag hade skrivit världens inlägg.. och sen klicka jag på spara & publicera... men då funka det inte! ;o Och då blev jag förstås arg och lät bli att skriva något nytt :p
Men idag iaf så vakna jag av att min kära mor kom och frågade om det var jag som sjöng..? Jag hade tydligen sjungit i sömnen(jag brukar bara prata i sömnen faktiskt)
Sedan åt jag lite frukost och gick en sväng med hunden och kollade på bilen som stod parkerad på ett staket?!
Sen hände de inte så mycket mer intressant förän framåt eftermiddagen...(eller rättare sagt, jag kommer inte ihåg vad som hänt)
Men framåt fyra så kom jag på att de kunde vara jag som hade eftermiddagsfodringen i stallet... och dom skulle ha höet vid två =/ FAIL! så panik ut och fixa allt...
Sen nu göra jag väl det jag brukar göra...:))


Måste bara säga att jag älskar denna tröja från H&M

Kommentarer
Postat av: felicia

jao, tröjan är fett snygg ! :-)

2010-01-10 @ 15:47:30
URL: http://ffeliciaaas.blogg.se/
Postat av: felicia

DEN FINNS INTE KVAR I VÅR STORLEK :'(:'(:'(

om dom inte fått in :p

2010-01-11 @ 16:04:21
URL: http://ffeliciaaas.blogg.se/
Postat av: sarah

fin :)

2010-01-14 @ 12:59:04
URL: http://sarahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0