I woke up

Godmorgon!
Nu har jag sovit klart...(även om mamma kom och väckte mig för två timmar sen)
Men iaf... Först igårkväll så skulle jag ju gå upp så jag skulle kolla om dörren va låst, vilket den inte var... Men när jag skulle låsa så gick det inte ;o Pappa kommer inte va glad när han kommer hem ifrån jobbet... Aja, det är tur att man bor i en så liten håla så att tjuvar inte ens existerar!
Jag lät det stå olåst iaf och gick och la mig... Jag drömde jättekonstiga drömmar!
Först va de typ med hela klassen gjorde vi nånting vid OKQ8 och sen skulle vi cykla hem därifrån och jag tog världens jobbigaste vägar och cykla ner för trappor och jag vet inte vad... Jag har ingen aning om vad det var med sedan kom i alla fall Linda och Philip... Och vi åkte lite båt ute vid aspöja..? Sen när vi kom tillbaka till aspöja så sa pappa att vi skulle ut till långskär?!(det finns många skär och klabbar vid aspöja men jag har aldrig hört talas om långskär) Sen kom farmor och mamma med hundarna och vi hoppade i båten... Men den stod parkerad på baksidan av våra grannars tomt.. hemma här. men vi körde ut ändå... först va de vatten men sen ändrades det till asfalt och de blev en tamdemcykel för 5! Jag trampa och styrde... Men vi körde åt fel håll.. så vi fick vända men jag vaknade innan vi kom ner till vattnet igen :S Knäppa drömmar!
Nu ska jag gå och äta lite... Är det fredag idag? ;o
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0