Magic! o.O

Hejsanhejsan! :)
Jag har precis gjort något väldigt dumt! och väldigt flumt!
Jag lovade Simon att han skulle få rosa elefant som var som en bil fast fortfarande som en elefant som gick i 150 km/h med två säten! Det ska han få i födelsedagspresent av mig har jag alltså lovat...
Asså det är väl inte direkt svårt att fixa fram en elefant men grejen är den att han fyller år den 18 januari och då blir det jättesvårt! :S Men ett löfte är ett löfte... Jag får helt enkelt trolla fram en åt honom...
Någon som vet vart man får tag i en rosa elefant som går i 150 km/h med två säten?!
Sedan diskuterade vi andra fina saker som vilken hans favoritpizza var...
Vore fint om någon hade svar på min fråga :)
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0