Mellan fyra ögon

Idag gick jag upp halv nio för vi hade morgonen i stallet(somnade fyra)
Och så står jag och väntar på pappa i tio min som skulle komma och hämta mig för han jobba men gick ifrån...
Sen när jag stått där en kvart börjar jag bli lite irriterad så jag ringer mamma för jag ville inte störa om pappa satt i möte. Och då säger mamma att jag kan gå och lägga mig igen för dom är redan i stallet... SUCK!
Men eftersom jag vända lite på dygnet nu på lovet så börjar de bli dags att vända tillbaka eftersom vi börjar på tisdag igen. Då tänkte jag att jag skulle va vaken hela dagen och sen gå och lägga mig tidigt osv...
Men det är inte så lätt som man tror, vart halvt på väg att svimma flertal gånger under dagen...
Och det blir ju inte bättre av att man börjar bråka med en människa, att vara arg tar mer energi än att vara glad!
Och sen när personen i fråga inte ens vågar säga det irl till en utan håller på och bråkar via sms undrar man ju lite vad det är som pågår i denna värld.. Men nu bryr jag mig inte längre och skrattar åt de för de är så töntigt :)
Men nu känns det som att ögonen snart sprängs...
 Någon som har tips om hur man blir mindre trött i några timmar?(utan att sova)
Nu ska jag åka till stallet och rida :) sen när jag kommer hem ska jag kolla på kläder lite överallt och försöka fixa till en fin design hit :)
Kommentera gärna och svara på min fråga! :)

Kommentarer
Postat av: lollarn

en vitamin-dryck eller två blir man pigg av :)

2010-01-07 @ 22:51:37
Postat av: Frida

svar lollarn: det är sant älskling :) <33

2010-01-07 @ 23:02:38
URL: http://denbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0