25/3 ;o

torsdagen
Det var alltså dagen då de stooora intagningsprovet var :)) tog 7-bussen in.. glömde tyvärr ipoden så hade ganska tråkigt på vägen in men försökte sova. Sen samlades en grupp på kanske 14-15 pers i en sal och vi fick lite info :)) sen gick halva gruppen och gjorde det skriftliga gehörsprovet och teoriprovet. Det gick väl lite sådär men jag försökte iaf... och sen fick vi sitta ett tag och se på lite projekt som dom på skolan gjort... typ faroson, televison och grease.. riktigt duktiga.. Anton och david(?) tror jag kom och gjorde mig sällskap...(dom går redan på skolan och jag känner anton) och sen blev de min tur att göra de "muntliga" gehörsprovet... det gick inte så jättebra men det var första gången jag gjorde något liknande och jag var nervös säger vi :) sen kolla lite mer på film och sen gick vi och åt... jag hade såklart fått bland dom sista tiderna att göra uppspelning/sjungning.. maten var inte god. det är min enda kommentar.. men folket vi satt med var iaf väldigt trevliga :) (väldigt trevliga) Sen gick vi tillbaka efter att anton ätit 15 knäckemackor... och då var jag asnervös men jag tog min lilla klarinett och gick till ett övningsrum iaf och sjöng och spela igenom låtarna x antal gånget :) sen kom madde och gav mig muffins :D vad glad jag blev.. men va så nervös så kunde inte äta.. men sen gick jag och vänta på min tur... eller... jag gick på toa 2 gånger och drack 5 glas vatten och var allmänt NERVÖS!!! sen blev den innan mig lite försenad så jag blev ännu mer nervös.. men till slut fick jag gå in och jag spelade hela mitt stycke felfritt utan lite sludder på slutet :D:D Sen sjöng jag och gud vilken akustik de var där inne! Min röst lät underbart ;o var inte riktigt sams med han som kompa på piano but anyway ;o dom som lyssna såg riktigt nöjda ut med! sen fick jag spela avista på klarinett.. gick sådär... skyller på att jag var nervös..! sen sjunga vem kan segla... gick riktigt bra de med.. sen fick jag visa lite pianoackord och sen sjunga en "låt" för att se hur säker jag va på toner tror jag... Dom verkade nöjda iaf :)) sen gick inte bussen förän jättelångt senare efter så jag fick sitta och äta mina muffins där och se på grease och lugna ner mig... gick sjukt bra iaf! fick reda på efter från lite kontakter att jag var på den övre halvan iaf.. vad nu menas med det men bra iaf :) hoppas jag kommer in! alla säger att jag kommer in men jag kommer bli så jäkla besviken om jag inte gör de! :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0