30/3




(jag har inte orkat skriva på ett tag så nu måste jag skriva av mig (a))

Dagen började ju nästan bra med att jag nästan försov mig :) Men sen bar de av till skolan för att ha NO... JIPPIE!
Aja, inget ansträngande.. sen Svenska och vi gick igenom rätta svar till läsförståelsen NP... ganska nöjd...
Sen SO så hade vi prov... något lätt om partier och sen läste vi massa... Sen lunch... hurra för soppan!
seeen musik med våran knäppa bengt.. Han är speciell... :) men vi hade musikteori mest iaf och sjöng lite på slutet.. sen fick vi stå och vänta lite till nästa lektion och så stack Lukas in en penna i sidan på mig och de gjorde jäääätteont :( men då kom jocke och var snäll för en gångs skull och sa att man inte fick göra illa tjejer och slog han lite sen :)) Sen engelska och vi skrev om en amerikansk delstat.. jag skrev om Texas såklart! Min syster bor nämnligen där och vi brukar åka och hälsa på :D
Sen skulle vi ha franska men vi fick gå hem istället :D
Sen spela klarinett och de gick bra! eller lagom...
sen åkte jag till stallet och fixa och den som är intresserad av vad jag gjorde där kan kolla in länken till min ridblogg där nere :))

peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0