hejhopp

jag har jättetråkigt :((
ingen rolig är inne på msn.. ingen uppdaterar fb/blogg/bdb...
alla spel är tråkiga... sitter bara och lyssnar på musik och tråkar... jättekul..
idag vaknade jag vid 11 faktiskt ;o och åkte till stallet vid 12... amazing!
va underbart väder idag! hoppas bara att snön ska dö.
red lite western för vi måste ju förbereda oss inför träningstävlingen 21 :)
imorgon är det westernträning för carolina tror jag hon hette. ingen aning..
men idag skötte sig hästen jättebra :))
sen har jag typ inte gjort nåt mer idag...
typ ätit godis och lyssnat på musik :D
men känner mig väldigt tjock nu!

hejhopp i lingonskogen.
akta dig för blåbär och lejon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0