rykten är sällan sanna

men kul...
en del tror tydligen jag gillar telefonsex nuförtiden.. för att vi höll på och skoja om de några stycken...
och så tror dom jag gillar massa killar oxå... som jag inte ens känner..
töntvarning..
så frågar en på msn bara; vill du få rykten eller? ;)
man bara...DÖ!
men jag bryr mig inte även om dom börja sprida runt de för äre inte sant så finns det ju inte så mkt att göra åt saken...
så nu känner jag att de skulle va förjävla skönt att få datum till intagningsprovet på degeer och komma in där så man slipper den här jävla skiten med massor äckelmänniskor och börja om på nytt med massor folk man tycker om :)) och tur att jag iaf inte kommer gå på bergska för där kommer de ju inte finnas liiite rykten.
men nu orkar jag inte skriva om de längre eller tänka på de :)
mig ♥ dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0