städa, städa varje fredag och så varje juuul, för de tycker jag är kul!

Ibland får jag världens vilja att bara vilja städa och ha det fint... Då äre bäst att ta vara på de eftersom de inte händer så ofta ;) Men dagen har varit bra och flumma till på riktigt på slutet i skolan.. x)
Men nu ska jag gå och städa i hallen för jag så få mamma att köpa ett par nya converse till mig (a)

image127



Vilken färg gillar ni bäst på Converse?
Jag vill ha ett par gröna... nästan alla i min klass har converse och jag vill inte ha samma färg som någon annan. Ska köpa några mer speciella när jag åker till usa nästa gång men jag vill ha ett par skor just nu så då får de bli ett par gröna för grönt har alltid varit min favoritfärg :)) När jag var liten hade jag en grön tröja med blå små blommor på och en grön kjol och ett par gröna sandaler.. Det var min favorit-outfit... Blev jätteledsen när de gick sönder/blev urvuxet :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0